Zřízení bezplatných stránek
Pro nezávazné zřízení bezplatných stránek v systému svjo.cz vyplňte prosím níže uvedené údaje. Na základě zadaného IČ Vám přidělíme adresu stránek ve formátu uliceX.svjo.cz, zaneseme seznam členů a jednotek z katastru.
Na uvedený e-mail Vám do 24 hodin přijde přístup na stránky. Prosíme proto o jeho správné zadání, jinak nebudeme mít možnost Vás jakkoliv kontaktovat.
Pokud Vaše SVJ na přidělení IČ teprve čeká, nebo ho má teprve krátce a není zanesené v rejstříku, tak můžete využít formuláře bez IČ.
-
Smluvní strany
-
Poskytovatel
Pavel Šiška, V Roháči I. 1247, 252 42, Jesenice
IČ: 86646516 (zapsán v živnostenském rejstříku), DIČ: CZ8507190054 (neplátce DPH)
Bankovní spojení: 2500029036 / 2010
Martin Šiška, V Roháči I. 1247, 252 42, Jesenice
IČ: 75870665 (zapsán v živnostenském rejstříku), DIČ: CZ8309290022 (neplátce DPH)
Bankovní spojení: 2102705932 / 2010
(dále jen "poskytovatel")
-
Zákazník
Zákazníkem je právnická osoba, která prostřednictvím oprávněné osoby (statutární orgán) uzavře smlouvu vyplněním registračního formuláře na stránkách svjo.cz za souhlasu s níže uvedenými podmínkami.
-
Poskytovatel
-
Definice dalších pojmů
- Server - počítač trvale připojený k síti Internet.
- Služba - webové stránky.
- Neplacené stránky - webové stránky s omezeným rozsahem funkcí poskytované zdarma.
- Placené stránky - webové stránky s celým rozsahem funkcí poskytované po úhradě plné ceny služby.
-
Práva a povinnosti zákazníka
- Zákazníkovi je zakázáno nabízet nebo šířit obsah, který je v rozporu s právním řádem ČR a platnými mezinárodními úmluvami.
- Zákazníkovi je zakázáno ukládat do datového prostoru soubory, nebo vkládat příspěvky, které nesouvisejí s chodem domu a SVJ.
- Zákazníkovi je zakázáno využívat jednu registraci stránek pro správu více než jednoho SVJ. Pro každé SVJ je nutné zřídit samostatné stránky.
- Zákazníkovi je zakázáno rozesílat spam (jakýkoliv druh nevyžádané pošty).
- Zákazník je při vyplňování údajů o SVJ povinen zadat platné údaje.
- Zákazník placené verze stránek souhlasí s elektronickou fakturací.
- Zákazník neplacené verze stránek souhlasí s pravidelným zasíláním nabídek na zakoupení placené verze stránek.
-
Zákazník placené verze stránek má nárok na odstoupení od smlouvy a zrušení stránek:
- Do 30 kalendářních dnů od aktivace placené verze bez udání důvodu a s nárokem na vrácení uhrazené částky v plné výši.
- Kdykoliv v průběhu provozu bez udání důvodu a bez nároku na vrácení uhrazené částky.
- Kdykoliv v průběhu provozu z důvodu nedostupnosti služeb s nárokem na vrácení uhrazené částky ve výši zbývajícího předplatného. Nedostupností se rozumí prokazatelná nedostupnost služby na straně poskytovatele trvající po dobu 24 hodin. Do této doby se nezapočítávají odstávky služby z důvodu údržby a omezení služeb dle bodu 4.7. těchto podmínek.
-
Práva a povinnosti poskytovatele služby
- Poskytovatel se zavazuje k maximální funkčnosti a dostupnosti služby a odstranění případných závad jak nejrychleji to bude možné.
- V případě dočasného omezení, přerušení, zhoršení kvality služby, nebo ztráty dat poskytovatel nenese odpovědnost za případné škody způsobené objednávajícímu nebo třetím osobám (včetně ušlého zisku).
- Poskytovatel si vyhrazuje právo na pravidelnou odstávku služby z důvodu údržby. Tyto odstávky budou dle možností plánovány na dobu, kdy je na stránkách obecně nejmenší provoz (noční hodiny, státní svátky, víkendy).
- Poskytovatel si vyhrazuje právo zrušit stránky v neplacené verzi kdykoliv bez udání důvodu.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo zrušit stránky v placené verzi bez udání důvodu s výpovědní lhůtou tři měsíce. Zákazník placené verze má v takovém případě nárok na vrácení nevyužitého předplatného v plné výši.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo zrušit stránky v placené verzi tři měsíce po vypršení předplaceného období.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo omezit provoz stránek, nebo některé z jejich funkcí v případě, že jsou nadměrně využívány, nebo přetěžovány.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo stanovit zákazníkovi individuální cenu služeb oproti nabídce uvedené na jeho stránkách.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu podmínek služby a rozsahu poskytovaných služeb kdykoliv v průběhu jejich provozu. Pokud zákazník nebude souhlasit se změnami podmínek, může smlouvu písemně vypovědět do 30 kalendářních dnů ode dne účinnosti této změny.
-
Informace o zpracování osobních údajů
- Tato část obchodních podmínek představuje smlouvu o zpracování osobních údajů ve smyslu čl. 28 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (dále jen „nařízení GDPR“) uzavřenou mezi poskytovatelem jako zpracovatelem a zákazníkem jako správcem.
- Zpracovatelem osobních údajů je poskytovatel služby.
- Správcem osobních údajů je zákazník (společenství vlastníků jednotek).
- Zpracovatel zpracovává osobní údaje výhradně na základě dokumentovaných pokynů správce a v rozsahu nezbytném pro poskytování služby, není-li jiný způsob zpracování vyžadován právem Evropské unie nebo právem České republiky.
-
Předmět, účel a povaha zpracování:
- Předmětem zpracování je provoz a technické zajištění webové aplikace svjo.cz a souvisejících služeb, které správce využívá při výkonu správy společenství vlastníků jednotek.
- Účelem zpracování je zejména vedení evidence jednotek a vlastníků, uživatelů jednotek, orgánů společenství, komunikace se členy a dalšími osobami, správa dokumentů, tvorba přehledů a výkazů, rozesílání e-mailových a SMS oznámení a využití funkcí systému souvisejících s výkonem správy společenství vlastníků.
- Osobní údaje jsou zpracovávány automatizovaně prostřednictvím webové aplikace, ukládány v elektronické podobě v databázi a souborovém úložišti a pravidelně zálohovány.
-
Kategorie subjektů údajů:
- vlastníci jednotek a spoluvlastníci,
- uživatelé jednotek (například nájemníci),
- členové orgánů společenství vlastníků,
- další fyzické osoby, jejichž údaje správce do systému vloží v souvislosti s výkonem správy společenství vlastníků.
-
Rozsah zpracovávaných osobních údajů:
- Identifikační údaje: jméno, příjmení, adresa.
- Kontaktní údaje: trvalá adresa, doručovací adresa, e-mail, telefon a další kontaktní údaje, které správce do systému vloží.
- Údaje o jednotkách a jejich vlastnictví, podílech, užívání a dalších právech a povinnostech vztahujících se k jednotkám.
- Jedinečné identifikátory fyzických osob, zejména rodné číslo, pokud se správce rozhodne takové údaje v systému používat a má pro toto zpracování odpovídající právní titul.
- Další údaje a informace, které jsou potřebné pro výkon správy společenství vlastníků jednotek a které správce do systému vloží v souladu s právem ČR a EU.
- Údaje do webové aplikace zadává správce, popřípadě sám subjekt údajů, pokud mu správce umožní do systému přístup. Správce odpovídá za to, že osobní údaje vkládá a používá v souladu s právními předpisy a že má pro jejich zpracování příslušný právní titul.
- Systém může být správcem využíván i k ověřování vybraných osob v insolvenčních rejstřících (například za účelem včasného přihlášení pohledávek společenství vlastníků do insolvenčního řízení). Správce nese odpovědnost za to, že v této souvislosti používá osobní údaje (včetně případných rodných čísel) v souladu s právními předpisy.
- Osobní údaje jsou zpracovávány pouze na území členských států Evropské unie / Evropského hospodářského prostoru. Zpracovatel v rámci poskytování služby nepředává osobní údaje do třetích zemí ani mezinárodním organizacím, pokud by takové předání nemělo oporu v právu a nebyl o něm správce předem informován.
- Zpracovatel je oprávněn zapojit do zpracování osobních údajů další zpracovatele (subdodavatele) za účelem technologického zajištění služby, zejména poskytovatele hostingových služeb, serverové infrastruktury, e-mailových služeb, SMS služeb a obdobných technických služeb. Zpracovatel zodpovídá za to, že zapojeným dalším zpracovatelům uloží smluvně povinnosti odpovídající této smlouvě a požadavkům nařízení GDPR. Správce tímto s takovým zapojením dalších zpracovatelů souhlasí.
- Zpracovatel přijal vhodná technická a organizační opatření k zajištění úrovně zabezpečení odpovídající rizikům ve smyslu článku 32 nařízení GDPR, zejména opatření k zajištění důvěrnosti, integrity, dostupnosti a odolnosti systémů a služeb zpracování, k omezení přístupů pouze na oprávněné osoby a k ochraně osobních údajů před neoprávněným nebo nahodilým přístupem, změnou, zničením, ztrátou či jiným zneužitím.
- Zpracovatel vede provozní záznamy (logy) o vybraných činnostech v systému, například logy přihlášení uživatelů, vybraných aktivit v aplikaci a odeslaných e-mailových a SMS zpráv, a to za účelem zajištění bezpečnosti systému, vytváření auditní stopy, řešení incidentů a prokazování plnění smluvních a právních povinností. Tyto záznamy jsou uchovávány po dobu trvání smluvního vztahu mezi správcem a zpracovatelem a dále po dobu nezbytně nutnou po skončení poskytování služby, nejdéle však 12 měsíců, není-li delší doba uchování vyžadována právními předpisy.
- Zpracovatel provádí pravidelné zálohování databází a souborů za účelem zajištění dostupnosti a obnovitelnosti osobních údajů v případě technické poruchy nebo jiné události. Konkrétní technické nastavení frekvence a retenční doby záloh je interně upraveno zpracovatelem a může být správcům na vyžádání blíže popsáno. Zálohy jsou využívány výhradně pro účely obnovy dat.
- Přístup k uloženým osobním údajům v rámci webové aplikace je ve výchozím nastavení podmíněn přihlášením. Správa uživatelských účtů, rolí a oprávnění prostřednictvím poskytované webové aplikace je plně v kompetenci zákazníka jako správce.
- K osobním údajům mají na straně zpracovatele přístup pouze osoby jednající jménem zpracovatele a pouze v nezbytném rozsahu pro provoz systému, poskytování technické podpory nebo řešení incidentů. Zpracovatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o osobních údajích a o bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo zabezpečení osobních údajů, a to i po skončení smluvního vztahu.
-
Doba zpracování a mazání osobních údajů:
- Osobní údaje jsou zpracovávány po dobu trvání smluvního vztahu mezi správcem a zpracovatelem, tj. po dobu, po kterou má dané společenství vlastníků aktivní stránky v systému.
- Při zrušení stránek daného správce provede zpracovatel bez zbytečného odkladu vymazání osobních údajů daného společenství z provozních systémů. Od okamžiku zrušení stránek se osobní údaje daného správce mohou vyskytovat pouze v zálohách podle následujícího bodu. Správce je před zrušením stránek oprávněn využít dostupné funkce systému k získání kopií údajů (např. exporty) a zpracovatel mu v přiměřeném rozsahu poskytne součinnost.
- Osobní údaje mohou být po skončení poskytování služby obsaženy ještě v zálohách, a to pouze po dobu trvání zálohovacího cyklu. Po uplynutí této doby jsou zálohy postupně přepisovány novými daty. Maximální doba, po kterou mohou být osobní údaje daného správce v zálohách uchovány, činí 12 měsíců od zrušení stránek.
- Zpracovatel poskytuje správcům přiměřenou součinnost při plnění jejich povinností vůči subjektům údajů, zejména při vyřizování žádostí o právo na přístup, opravu, výmaz, omezení zpracování, námitku a přenositelnost osobních údajů, v rozsahu, v jakém jsou osobní údaje dotčeného subjektu zpracovávány v rámci této služby.
- Zpracovatel poskytuje správcům součinnost také při plnění povinností podle článků 32 až 36 nařízení GDPR, zejména pokud jde o zabezpečení zpracování, ohlašování porušení zabezpečení osobních údajů, případné posouzení vlivu na ochranu osobních údajů a případné předchozí konzultace s dozorovým úřadem, a to v přiměřeném rozsahu s ohledem na povahu poskytovaných služeb.
- Pokud dojde k porušení zabezpečení osobních údajů, které se týká osobních údajů daného správce, zpracovatel o tom správce informuje bez zbytečného odkladu poté, co se o incidentu hodnověrně dozví, a to v přiměřené lhůtě s ohledem na povahu incidentu. Zpracovatel sdělí správci alespoň základní informace o povaze incidentu, předpokládaných dopadech a přijatých nebo navrhovaných opatřeních k nápravě nebo zmírnění jeho následků.
- Zpracovatel poskytne správci na vyžádání informace nezbytné k prokázání souladu s touto částí obchodních podmínek a s požadavky čl. 28 nařízení GDPR. Správce je oprávněn po předchozí domluvě požádat o přiměřené ověření souladu, které proběhne zejména formou vzdáleného posouzení dokumentace a zodpovězení dotazů ze strany zpracovatele, s ohledem na povahu poskytovaných služeb a přiměřenost vynaloženého úsilí obou stran. Z bezpečnostních důvodů není zpracovatel povinen umožnit fyzické audity v prostorách zpracovatele ani poskytovat detailní interní technickou dokumentaci infrastruktury.