svjo.cz - Hlavní stránka

Zřízení bezplatných stránek

Pro nezávazné zřízení bezplatných stránek v systému svjo.cz vyplňte prosím níže uvedené údaje. Na základě zadaného IČ Vám přidělíme adresu stránek ve formátu uliceX.svjo.cz, zaneseme seznam členů a jednotek z katastru.

Na uvedený e-mail Vám do 24 hodin přijde přístup na stránky. Prosíme proto o jeho správné zadání, jinak nebudeme mít možnost Vás jakkoliv kontaktovat.

Pokud Vaše SVJ na přidělení IČ teprve čeká, nebo ho má teprve krátce a není zanesené v rejstříku, tak můžete využít formuláře bez IČ.

  1. Smluvní strany

    1. Poskytovatel

      Pavel Šiška, V Roháči I. 1247, 252 42, Jesenice
      IČ: 86646516 (zapsán v živnostenském rejstříku), DIČ: CZ8507190054 (neplátce DPH)
      Bankovní spojení: 2500029036 / 2010

      Martin Šiška, V Roháči I. 1247, 252 42, Jesenice
      IČ: 75870665 (zapsán v živnostenském rejstříku), DIČ: CZ8309290022 (neplátce DPH)
      Bankovní spojení: 2102705932 / 2010

      (dále jen "poskytovatel")

    2. Zákazník
      Zákazníkem je právnická osoba, která prostřednictvím oprávněné osoby (statutární orgán) uzavře smlouvu vyplněním registračního formuláře na stránkách svjo.cz za souhlasu s níže uvedenými podmínkami.
  2. Definice dalších pojmů

    1. Server - počítač trvale připojený k síti Internet.
    2. Služba - webové stránky.
    3. Neplacené stránky - webové stránky s omezeným rozsahem funkcí poskytované zdarma.
    4. Placené stránky - webové stránky s celým rozsahem funkcí poskytované po úhradě plné ceny služby.
  3. Práva a povinnosti zákazníka

    1. Zákazníkovi je zakázáno nabízet nebo šířit obsah, který je v rozporu s právním řádem ČR a platnými mezinárodními úmluvami.
    2. Zákazníkovi je zakázáno ukládat do datového prostoru soubory, nebo vkládat příspěvky, které nesouvisejí s chodem domu a SVJ.
    3. Zákazníkovi je zakázáno využívat jednu registraci stránek pro správu více než jednoho SVJ. Pro každé SVJ je nutné zřídit samostatné stránky.
    4. Zákazníkovi je zakázáno rozesílat spam (jakýkoliv druh nevyžádané pošty).
    5. Zákazník je při vyplňování údajů o SVJ povinen zadat platné údaje.
    6. Zákazník placené verze stránek souhlasí s elektronickou fakturací.
    7. Zákazník neplacené verze stránek souhlasí s pravidelným zasíláním nabídek na zakoupení placené verze stránek.
    8. Zákazník placené verze stránek má nárok na odstoupení od smlouvy a zrušení stránek:
      1. Do 30 kalendářních dnů od aktivace placené verze bez udání důvodu a s nárokem na vrácení uhrazené částky v plné výši.
      2. Kdykoliv v průběhu provozu bez udání důvodu a bez nároku na vrácení uhrazené částky.
      3. Kdykoliv v průběhu provozu z důvodu nedostupnosti služeb s nárokem na vrácení uhrazené částky ve výši zbývajícího předplatného. Nedostupností se rozumí prokazatelná nedostupnost služby na straně poskytovatele trvající po dobu 24 hodin. Do této doby se nezapočítávají odstávky služby z důvodu údržby a omezení služeb dle bodu 4.7. těchto podmínek.
  4. Práva a povinnosti poskytovatele služby

    1. Poskytovatel se zavazuje k maximální funkčnosti a dostupnosti služby a odstranění případných závad jak nejrychleji to bude možné.
    2. V případě dočasného omezení, přerušení, zhoršení kvality služby, nebo ztráty dat poskytovatel nenese odpovědnost za případné škody způsobené objednávajícímu nebo třetím osobám (včetně ušlého zisku).
    3. Poskytovatel si vyhrazuje právo na pravidelnou odstávku služby z důvodu údržby. Tyto odstávky budou dle možností plánovány na dobu, kdy je na stránkách obecně nejmenší provoz (noční hodiny, státní svátky, víkendy).
    4. Poskytovatel si vyhrazuje právo zrušit stránky v neplacené verzi kdykoliv bez udání důvodu.
    5. Poskytovatel si vyhrazuje právo zrušit stránky v placené verzi bez udání důvodu s výpovědní lhůtou tři měsíce. Zákazník placené verze má v takovém případě nárok na vrácení nevyužitého předplatného v plné výši.
    6. Poskytovatel si vyhrazuje právo zrušit stránky v placené verzi tři měsíce po vypršení předplaceného období.
    7. Poskytovatel si vyhrazuje právo omezit provoz stránek, nebo některé z jejich funkcí v případě, že jsou nadměrně využívány, nebo přetěžovány.
    8. Poskytovatel si vyhrazuje právo stanovit zákazníkovi individuální cenu služeb oproti nabídce uvedené na jeho stránkách.
    9. Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu podmínek služby a rozsahu poskytovaných služeb kdykoliv v průběhu jejich provozu. Pokud zákazník nebude souhlasit se změnami podmínek, může smlouvu písemně vypovědět do 30 kalendářních dnů ode dne účinnosti této změny.
  5. Informace o zpracování osobních údajů

    1. Tato část obchodních podmínek představuje smlouvu o zpracování osobních údajů ve smyslu čl. 28 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (dále jen „nařízení GDPR“) uzavřenou mezi poskytovatelem jako zpracovatelem a zákazníkem jako správcem.
    2. Zpracovatelem osobních údajů je poskytovatel služby.
    3. Správcem osobních údajů je zákazník (společenství vlastníků jednotek).
    4. Zpracovatel zpracovává osobní údaje výhradně na základě dokumentovaných pokynů správce a v rozsahu nezbytném pro poskytování služby, není-li jiný způsob zpracování vyžadován právem Evropské unie nebo právem České republiky.
    5. Předmět, účel a povaha zpracování:
      1. Předmětem zpracování je provoz a technické zajištění webové aplikace svjo.cz a souvisejících služeb, které správce využívá při výkonu správy společenství vlastníků jednotek.
      2. Účelem zpracování je zejména vedení evidence jednotek a vlastníků, uživatelů jednotek, orgánů společenství, komunikace se členy a dalšími osobami, správa dokumentů, tvorba přehledů a výkazů, rozesílání e-mailových a SMS oznámení a využití funkcí systému souvisejících s výkonem správy společenství vlastníků.
      3. Osobní údaje jsou zpracovávány automatizovaně prostřednictvím webové aplikace, ukládány v elektronické podobě v databázi a souborovém úložišti a pravidelně zálohovány.
    6. Kategorie subjektů údajů:
      1. vlastníci jednotek a spoluvlastníci,
      2. uživatelé jednotek (například nájemníci),
      3. členové orgánů společenství vlastníků,
      4. další fyzické osoby, jejichž údaje správce do systému vloží v souvislosti s výkonem správy společenství vlastníků.
    7. Rozsah zpracovávaných osobních údajů:
      1. Identifikační údaje: jméno, příjmení, adresa.
      2. Kontaktní údaje: trvalá adresa, doručovací adresa, e-mail, telefon a další kontaktní údaje, které správce do systému vloží.
      3. Údaje o jednotkách a jejich vlastnictví, podílech, užívání a dalších právech a povinnostech vztahujících se k jednotkám.
      4. Jedinečné identifikátory fyzických osob, zejména rodné číslo, pokud se správce rozhodne takové údaje v systému používat a má pro toto zpracování odpovídající právní titul.
      5. Další údaje a informace, které jsou potřebné pro výkon správy společenství vlastníků jednotek a které správce do systému vloží v souladu s právem ČR a EU.
    8. Údaje do webové aplikace zadává správce, popřípadě sám subjekt údajů, pokud mu správce umožní do systému přístup. Správce odpovídá za to, že osobní údaje vkládá a používá v souladu s právními předpisy a že má pro jejich zpracování příslušný právní titul.
    9. Systém může být správcem využíván i k ověřování vybraných osob v insolvenčních rejstřících (například za účelem včasného přihlášení pohledávek společenství vlastníků do insolvenčního řízení). Správce nese odpovědnost za to, že v této souvislosti používá osobní údaje (včetně případných rodných čísel) v souladu s právními předpisy.
    10. Osobní údaje jsou zpracovávány pouze na území členských států Evropské unie / Evropského hospodářského prostoru. Zpracovatel v rámci poskytování služby nepředává osobní údaje do třetích zemí ani mezinárodním organizacím, pokud by takové předání nemělo oporu v právu a nebyl o něm správce předem informován.
    11. Zpracovatel je oprávněn zapojit do zpracování osobních údajů další zpracovatele (subdodavatele) za účelem technologického zajištění služby, zejména poskytovatele hostingových služeb, serverové infrastruktury, e-mailových služeb, SMS služeb a obdobných technických služeb. Zpracovatel zodpovídá za to, že zapojeným dalším zpracovatelům uloží smluvně povinnosti odpovídající této smlouvě a požadavkům nařízení GDPR. Správce tímto s takovým zapojením dalších zpracovatelů souhlasí.
    12. Zpracovatel přijal vhodná technická a organizační opatření k zajištění úrovně zabezpečení odpovídající rizikům ve smyslu článku 32 nařízení GDPR, zejména opatření k zajištění důvěrnosti, integrity, dostupnosti a odolnosti systémů a služeb zpracování, k omezení přístupů pouze na oprávněné osoby a k ochraně osobních údajů před neoprávněným nebo nahodilým přístupem, změnou, zničením, ztrátou či jiným zneužitím.
    13. Zpracovatel vede provozní záznamy (logy) o vybraných činnostech v systému, například logy přihlášení uživatelů, vybraných aktivit v aplikaci a odeslaných e-mailových a SMS zpráv, a to za účelem zajištění bezpečnosti systému, vytváření auditní stopy, řešení incidentů a prokazování plnění smluvních a právních povinností. Tyto záznamy jsou uchovávány po dobu trvání smluvního vztahu mezi správcem a zpracovatelem a dále po dobu nezbytně nutnou po skončení poskytování služby, nejdéle však 12 měsíců, není-li delší doba uchování vyžadována právními předpisy.
    14. Zpracovatel provádí pravidelné zálohování databází a souborů za účelem zajištění dostupnosti a obnovitelnosti osobních údajů v případě technické poruchy nebo jiné události. Konkrétní technické nastavení frekvence a retenční doby záloh je interně upraveno zpracovatelem a může být správcům na vyžádání blíže popsáno. Zálohy jsou využívány výhradně pro účely obnovy dat.
    15. Přístup k uloženým osobním údajům v rámci webové aplikace je ve výchozím nastavení podmíněn přihlášením. Správa uživatelských účtů, rolí a oprávnění prostřednictvím poskytované webové aplikace je plně v kompetenci zákazníka jako správce.
    16. K osobním údajům mají na straně zpracovatele přístup pouze osoby jednající jménem zpracovatele a pouze v nezbytném rozsahu pro provoz systému, poskytování technické podpory nebo řešení incidentů. Zpracovatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o osobních údajích a o bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo zabezpečení osobních údajů, a to i po skončení smluvního vztahu.
    17. Doba zpracování a mazání osobních údajů:
      1. Osobní údaje jsou zpracovávány po dobu trvání smluvního vztahu mezi správcem a zpracovatelem, tj. po dobu, po kterou má dané společenství vlastníků aktivní stránky v systému.
      2. Při zrušení stránek daného správce provede zpracovatel bez zbytečného odkladu vymazání osobních údajů daného společenství z provozních systémů. Od okamžiku zrušení stránek se osobní údaje daného správce mohou vyskytovat pouze v zálohách podle následujícího bodu. Správce je před zrušením stránek oprávněn využít dostupné funkce systému k získání kopií údajů (např. exporty) a zpracovatel mu v přiměřeném rozsahu poskytne součinnost.
      3. Osobní údaje mohou být po skončení poskytování služby obsaženy ještě v zálohách, a to pouze po dobu trvání zálohovacího cyklu. Po uplynutí této doby jsou zálohy postupně přepisovány novými daty. Maximální doba, po kterou mohou být osobní údaje daného správce v zálohách uchovány, činí 12 měsíců od zrušení stránek.
    18. Zpracovatel poskytuje správcům přiměřenou součinnost při plnění jejich povinností vůči subjektům údajů, zejména při vyřizování žádostí o právo na přístup, opravu, výmaz, omezení zpracování, námitku a přenositelnost osobních údajů, v rozsahu, v jakém jsou osobní údaje dotčeného subjektu zpracovávány v rámci této služby.
    19. Zpracovatel poskytuje správcům součinnost také při plnění povinností podle článků 32 až 36 nařízení GDPR, zejména pokud jde o zabezpečení zpracování, ohlašování porušení zabezpečení osobních údajů, případné posouzení vlivu na ochranu osobních údajů a případné předchozí konzultace s dozorovým úřadem, a to v přiměřeném rozsahu s ohledem na povahu poskytovaných služeb.
    20. Pokud dojde k porušení zabezpečení osobních údajů, které se týká osobních údajů daného správce, zpracovatel o tom správce informuje bez zbytečného odkladu poté, co se o incidentu hodnověrně dozví, a to v přiměřené lhůtě s ohledem na povahu incidentu. Zpracovatel sdělí správci alespoň základní informace o povaze incidentu, předpokládaných dopadech a přijatých nebo navrhovaných opatřeních k nápravě nebo zmírnění jeho následků.
    21. Zpracovatel poskytne správci na vyžádání informace nezbytné k prokázání souladu s touto částí obchodních podmínek a s požadavky čl. 28 nařízení GDPR. Správce je oprávněn po předchozí domluvě požádat o přiměřené ověření souladu, které proběhne zejména formou vzdáleného posouzení dokumentace a zodpovězení dotazů ze strany zpracovatele, s ohledem na povahu poskytovaných služeb a přiměřenost vynaloženého úsilí obou stran. Z bezpečnostních důvodů není zpracovatel povinen umožnit fyzické audity v prostorách zpracovatele ani poskytovat detailní interní technickou dokumentaci infrastruktury.